<$BlogDateHeaderDate$>

Hola altre cop (Dual)

Quant de temps sense escriure, eh??!! Doncs és que anem bastant atrafegats i no ens dóna gaire temps.

Doncs començaré per les vacances. Els “papas” m’han portat amunt i avall i no vam parar. Primer vam estar uns dies a Calella, després a Calafell, a on em vaig banyar en una piscina molt xula en forma de regadora, i a la Almunia, on també ens volíem banyar però va fer força mal temps. A finals d’agost vam anar a... MENORCA!!! Vaig agafar l’avió per primera vegada i em vaig portar molt bé. Com sempre, i allà on anés, anava provocant a la gent per a que em diguessin coses. Al final acabaven els cambrers dels restaurants, caixeres de supermercats, etc., agafant-me en braços (no es podien resistir a la temptació!!!) M’ho vaig passar molt bé. Tant poc que m’agradava l’aigua quan vaig néixer i ara sóc el rei de la mar!!! M’encanta està en remull banyant-me amb el meu flotador. La tornada va ser divertida, ja que gairebé no pugem a l’avió de la quantitat d’ensiamades que portàvem...

Al setembre vaig anar al meu primer casament a la Almunia. Em van vestir molt guapo, i fins i tot, em van posar corbata. Vaig estar de “juerga” fins a les tantes, com m’anava a perdre jo el catxondeo!!! També al setembre vaig viure la meva primera Mercè, que és la festa major de Barcelona a on vaig poder anar amb els meus amics Eloi i Pol.

El dissabte 30 de setembre em van batejar, gairebé per casualitat, ja que el Joan (el capellà amb qui havíem preparat el bateig) no va poder venir. Sort que estava el pare Sans i ho va fer ell. Va ser una cerimònia molt amena, i em va fer una remullada.... però no vaig dir ni “mú”, volia més!!!. Jo el que volia era poder parlar pel micro. Vaig intentar agafar-lo, però no em van deixar!!!! Després vam anar a fer un berenar al Casajuana i després vam venir els padrins i la Elena amb el Michel a sopar a casa. Em van regalar moooooooltes coses, i molt “xules”. Moltes gràcies a tots!!!!

A l’octubre també he conegut a nous amiguets: la Laia que és filla de l’Edu i la Mireia i l’Erik fill de l’Eva i el David. La Laia segur que compartirà amb mi la passió pel bàsquet i l’Erik la passió pels ordinadors i els cotxes de bombers.

Jo estic molt bé. Vaig creixent i engreixant-me com sempre, peso ja gairebé 10 Kg i ara m’estan sortint 3 dentetes que em molesten una mica, però per la resta estic magnífic. No paro de xerrar, de riure, de cridar l’atenció. Això si, de gatejar res de res. Soc una mica gandul i els papes diuen que xerraré abans de caminar.

Bé, ja sé que he resumit molt tots aquests mesos i esdeveniments, però millor això que res, no?

Fins a la propera!!!! Que espero no sigui molt tard.

Cuánto de tiempo sin escribir, eh??!! Pues es que vamos bastante ajetreados y no nos da demasiado tiempo.

Pues empezaré por las vacaciones. Los “papas” me han llevado arriba y abajo y no paramos. Primero estuvimos unos días en Calella, después en Calafell, donde me bañé en una piscina muy chula con forma de regadera, y en la Almunia, donde también nos queríamos bañar pero hizo bastante mal tiempo. A finales de agosto fuimos a... MENORCA!!! Cogí el avión por primera vez y me porté muy bien. Como siempre, y allí donde estuviera, iba provocando a la gente para que me dijeran cosas. Al final acababan los camareros de los restaurantes, cajeras de supermercados, etc., cogiéndome en brazos (no se podían resistir a la tentación!!!) Me lo pasé muy bien. Tan poco que me gustaba el agua cuando nací y ahora soy el rey del mar!!! Me encanta estar en remojo bañándome con mi flotador. La vuelta fue divertida ya que casi no subimos al avión de la cantidad de ensaimadas que llevábamos.

En septiembre fui a mi primera boda a la Almunia. Me vistieron muy guapo, e incluso, me pusieron corbata. Estuve de juerga hasta las tantas, como me iba a perder yo el cachondeo!!! También en septiembre viví mi primera Mercè, que es la fiesta mayor de Barcelona donde fui con mis amigos Eloi y Pol.

El sábado 30 de septiembre me bautizaron, casi por casualidad, ya que el Joan (el cura con quien habíamos preparado el bautizo) no pudo venir. Suerte que estaba el padre Sans y lo hizo él. Fue una ceremonia muy amena, y me dio un remojón.... pero no dije “ni mú”, quería más!!!. Yo lo que quería era poder hablar por el micro. Intenté cogerlo, pero no me dejaron!!!! Después fuimos a hacer una merienda al Casajuana y después vinieron los padrinos y Elena con Michel a cenar a casa. Me regalaron muuuuuchas cosas, y muy “chulas”. Muchas gracias a todos!!!!

Además he conocido a nuevos amiguitos: la Laia, que es hija de Edu y Mireia, y Erik hijo de Eva i David. La Laia seguro que compartirá conmigo la pasión por el baloncesto y el Erik la pasión por los ordenadores y los coches de bomberos.

Yo estoy muy bien. Voy creciendo y engordándome como siempre, ya peso casi 10 kg. Ahora me están saliendo 3 dientes que me molestan un poquito, pero por el resto estoy magnífico. No paro de hablar, de reír, de llamar la atención... Eso sí, de gatear nada de nada, soy un como vaguete y los “papas” creen que hablaré antes que caminar.

Ya sé que he resumido mucho todos estos meses y acontecimientos, pero mejor esto que nada, ¿no?

¡¡¡¡Hasta la próxima!!!! Que espero no sea muy tarde.